Alla inlägg under oktober 2007

Av Leila - 11 oktober 2007 21:42


Jag vet inte varför ... men visst kan livet vara härligt ibland. En härlig känsla som känns i hela kroppen. Nu tänker jag inte forska i saken utan bara vara glad ... skratt ..


Idag har det varit riktigt skitväder. Vi har inte fått någon snö, men vi har haft nederbörd. Ändå så var det skönt med en promenad.


Charlie han växer och frodas. En riktigt liten retsticka har han blivit. Men han är ju bara 4 månader på söndag, så man får väl stå ut ... skratt ... Han är väldigt ompysslad. Har inte jag tid eller gubben, så finns det barn och barnbarn.


Kom på häromdagen att jag nu har varit rökfri i 9 månader. Jippi ... Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas. Har försökt så många gånger tidigare, och bara misslyckats. Man blir lika besviken varje gång man trillar dit. Men nu .. är jag faktiskt stolt över mig själv. Det bästa är att jag tänker inte ens på röka. Eller om jag ska vara ärlig .. det är väldigt sällan. 

Hm ... kanske därför jag är så glad.


Ovido - Quiz & Flashcards