Direktlänk till inlägg 22 december 2007

God Jul

Av Leila - 22 december 2007 00:15


Vill önska er alla en trevlig och mysig GOD JUL


Nu verkar det ju inte så att man får snö till jul, och det tycker jag är så tråkigt. För jul ska ha snö.

Nu får man nöja sig med den goda maten och det gör jag så gärna. Vi kommer att fira julen hemma i lugn och ro. Fast nog kommer vi att fara runt lite också till släkten, för att se att de har det bra .... skratt .... eller om de saknar oss ..

Jag har nu arbetstränat i två veckor. Det har gått så bra. Vilken härlig arbetsplats det är. Man känner sig välkommen och alla är trevliga. Här skulle jag vilja ha ett jobb sedan om jag nu klarar av det.


Nä .. nog bladdrat .. dags att sova för att orka göra mera julstök imorgon.


Ha det gott alla och GOD JUL


 
 
Jenn

Jenn

22 december 2007 16:38

Vi har snø-herlig:))Kaldt er det og,akkurat sånn som julen skal være,vi er nok en av de få utvalgte som får ha snø i jule,jåper det kommer litt til dere også.
En riktig God Jul til deg og dine Leila.
Mange juleklemmer fra meg.Jenn

http://jenn-k.com/blog.htm

 
Agneta

Agneta

23 december 2007 21:18

Hejsan, Leila!

Så är jag då ute på nätet igen efter strul med Telia...suckarnas suck för det!! Letar mail- och webadresser...

Men jösses....inte en endaste liten ciggis på nästan ett hel låååångt år? Men då har du väl blossat helt i onödan:-))) Ja menar, du klarar dig ju bra utan! Usch, så "avis" jag blir.
Och arbetar gör du också, det blev mycket på en gång!
Så bloggar du också. Hur hinner du med allt?

Nu vännen har jag hämtat både vinter, jul och nyårsgåvor som ligger på plats på min hemsida.

Stor Julekram till dig vännen!
/Agneta

http://agnetas.casa.se

 
Maggan

Maggan

23 december 2007 21:27

Tittar in för att önska dej en god jul och ett Gott Nytt År! Jag ska snart slänga Lexie (hunden) i badet så det är bäst jag passar på att hälsa på mina vänner först ;)
Kramisar från Maggan

http://stickatovirkat.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

23 december 2007 22:41

Åhh..leila.jag är såå glad för din skull...En kram till dig ..
Och önskar dig en god jul och Gott Nytt år...

http://http:pysselsidan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 december 2007 11:20

En riktigt God Jul önskar jag dig och familjen, vi får hålla tummarna för att det singlar ner lite snö, vore så härligt!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila - 30 december 2008 23:37

  Tänk att det är snart slut på detta år. När jag sitter här och tänker efter vad som hänt och vad man har gjort, så blir man förvånad över vad mycket man hinner med. Fast det känns ändå inte så  . Ibland har ju dagarna släpat sig fram, t ex när man ...

Av Leila - 30 november 2008 22:55

    I lördags kväll, så stack våran Christoffer till sin kompis. De skulle kolla lite filmer och åkte in till stan för att köpa godis. Samtidigt så skjutsade de in kompisar som skulle gå på hotellet. Det är Christoffers kompis som har körkort, han to...

Av Leila - 26 november 2008 22:59

  Våran Platon passade på att smita ut igår, när mellan grabben inte stängt dörren ordentligt. Fast enligt honom så var dörren riktigt stängd. Men Platon har ingen möjlighet att hoppa upp och få ner dörrhantaget, samtidigt som han skjuter upp dörren....

Av Leila - 24 november 2008 22:53

    Sitter här och hör hur det viner ute. Vad fort det kommer. För några timmar sedan var det i princip vindstilla. Hatar blåsten. Känner mig så liten och värnlös när det blåser mycket. När det är storm alltså. Lite blåst går an men inte dessa vinter...

Av Leila - 23 november 2008 01:04

    Tänk vad snö det kom ner inatt, och det är vackert. Men vad kallt det blev  .. brrrr .. Kunde det inte få vara vitt på backen och bara lite kallt, och gärna att solen visar sig. Drömma kan man alltid ..   Annars har det inte hänt något. Fick då ...

Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards