Alla inlägg den 9 september 2007

Av Leila - 9 september 2007 17:46


 

Farmor fyllde 90 år i fredags. Det är en aktningsvärd ålder. Synd att hon inte längre kan klara sig själv. Det är inte många år sedan, men ändå känns det som evigheter sen.


Igår (lördags) så samlades alla hennes barn. Halva barnbarn skaran var också där. För att inte tala om barnbarns barn. Här försökte vi få barnbarn och barnbarns barn med farmor i mitten, att stå stilla en liten stund ... det var inte lätt kan jag säga .. skratt ... Charlie var också tvungen att vara med.



Charlie blev så omklappad och alla barnen ville hålla kopplet en stund. Vi vågade inte ha honom lös, för dörrar stod öppna och vi ville inte att han skulle försvinna ut. Brevid Axel trivdes han super bra. Här sitter de en stund och tar igen sig.



Charlies favoritplats .... På farmors bord. Där kunde han få sig en tupplur utan att bli störd.



Roligast är alla små barn. De är så himla naturliga och roliga .... Så när man tröttnar på vuxen snack så kör man barn snack ... skratt .. Här är jag och lilla Olle som småbusar med varandra.



Vet inte vem som var tröttast när vi kom hem. Jag eller Charlie ... gäsp .. vi somnade ganska omgående.

Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards