Direktlänk till inlägg 23 september 2007

Så var helgen över

Av Leila - 23 september 2007 23:40


Tänk vad fort vissa dagar går. Den här helgen har bara svischat förbi. Var rädd för att det skulle regna, men vi har klarat oss.


Idag var vi och tittade på en fotbolls cup. Det var ett av barnbarnen som spelade. Tänk vad kul att se ett gäng 8-åringar springa omkring och ta uppgiften på fullaste allvar, men ändå på lek. De är duktiga allesammans, oavsett hur det gick.

Här är Marcus i fotbollskläderna



Nu sken ju solen, men jag tyckte det såg kallt ut, när de sprang i shorts och t-shirt. Brrrrr ... mormor är en fryslort .. skratt ...


Charlie var också med. Han tyckte det var kul att sitta och titta på barnen.

  


Han hade nog spelat med han också, om han fått. Till slut blev han trött på att titta, så han lade sig och sov en stund.



 
 
Jenn

Jenn

24 september 2007 18:52

Javist er det kul å se barnbarna spille fotball..tyvärr så ser jeg alt for skjelden min 9 årige dotterson på banen..40 mil unna da sier det seg sjøl..men snart du:))
Klart Charlie vil være med,barn,fotball og hunder hører sammen,selv om ballen fort kan bli flat-hehe.
Ha en fin kveld Leila.
Klem.

http://jenn.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

25 september 2007 11:44

Hei.Jeg har tagget deg,sjekk bloggen min ;)

http://jenn.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

25 september 2007 19:22

Meeen va söt han är!! Ja, båda två var söta men det var nog främst Charlie jag menade ;)
En stor fotbollskille vill nog inte bli kallad söt... hihi

http://stickatovirkat.blogspot.com

 
ulla-britt

ulla-britt

26 september 2007 21:36

Hejsan Leila!
Visst är det härligt att titta på fotboll när det är något av barbarnen som spelar.

Jag har taggat dig kika in i min blogg
Kram U-B

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

26 september 2007 22:40

SKRATTAR...Nä,men gud vad han är gullig...Bara smälter och så fokuserad han är..Undra om det är bollen som verkar vara rolig...
Hoppas att allt är bra vännen..
Jag har gjort i ordning labradorlycka nu och nu väntar Camillas pixlar...Fast nu tror jag att jag stupar snart....natti natti..Hälsa Örjan och krama lille Charlie och en till dig med Leila...
Kram:
Camilla och Nova.

Tror Barnbarnet tränar för landslaget....Zlatan får se upp....

http://minvovve.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

30 september 2007 20:12

Roligt att följa sitt barnbarn på fotbollscup, det är bra om det inte är så allvarligt i den här åldern, tycker ibland att det börjas för tidigt med att det "bara är vinst som räknas" och tycker det är tråkigt när tränare toppar upp lagen, har lite dålig erfarenhet av detta, kul att det är lek med!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

1 oktober 2007 18:51

Oj, va lika ni är ditt barnbarn och du.
Två sötnosar Marcus och Charlie. Passar på att tacka för en otroligt söt höstgåva. Den men "Charlie" på, så himla gullig. Du är fantastisk på att pixla min vän. Kram

http://susan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 oktober 2007 20:04

Tack för gåvorna ! Ja nu ser jag din lilla söta Charlie, lite längre i nosen en vad Cavaleren är, himla gullig ! Tusen tack för specialen du skickade, min önskan ! Sätter in om ett par dagar, har flera uppdateringar på hemsidor för andra först, mitt kommer oftast på efterkälke.
Höstkramar till dig och Charlie !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

9 oktober 2007 10:21

Innom med en kram til deg:))

http://jenn.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

11 oktober 2007 09:36

Ja det är härligt att ha detta att se fram emot med Mallorca i maj, kan rekommendera dig om du inte gjort det tidigare att flyga från Örebro, hur smidigt som helst, parkeringsplats (bevakad) 50 m bort från själva flygplatsen, Vingresor har resor därifrån och så smidigt är det inga långa avstånd med väskor och så, har åkt därifrån 2 gånger!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila - 30 december 2008 23:37

  Tänk att det är snart slut på detta år. När jag sitter här och tänker efter vad som hänt och vad man har gjort, så blir man förvånad över vad mycket man hinner med. Fast det känns ändå inte så  . Ibland har ju dagarna släpat sig fram, t ex när man ...

Av Leila - 30 november 2008 22:55

    I lördags kväll, så stack våran Christoffer till sin kompis. De skulle kolla lite filmer och åkte in till stan för att köpa godis. Samtidigt så skjutsade de in kompisar som skulle gå på hotellet. Det är Christoffers kompis som har körkort, han to...

Av Leila - 26 november 2008 22:59

  Våran Platon passade på att smita ut igår, när mellan grabben inte stängt dörren ordentligt. Fast enligt honom så var dörren riktigt stängd. Men Platon har ingen möjlighet att hoppa upp och få ner dörrhantaget, samtidigt som han skjuter upp dörren....

Av Leila - 24 november 2008 22:53

    Sitter här och hör hur det viner ute. Vad fort det kommer. För några timmar sedan var det i princip vindstilla. Hatar blåsten. Känner mig så liten och värnlös när det blåser mycket. När det är storm alltså. Lite blåst går an men inte dessa vinter...

Av Leila - 23 november 2008 01:04

    Tänk vad snö det kom ner inatt, och det är vackert. Men vad kallt det blev  .. brrrr .. Kunde det inte få vara vitt på backen och bara lite kallt, och gärna att solen visar sig. Drömma kan man alltid ..   Annars har det inte hänt något. Fick då ...

Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards