Alla inlägg den 24 november 2008

Av Leila - 24 november 2008 22:53



Sitter här och hör hur det viner ute. Vad fort det kommer. För några timmar sedan var det i princip vindstilla. Hatar blåsten. Känner mig så liten och värnlös när det blåser mycket. När det är storm alltså. Lite blåst går an men inte dessa vinterstormar.


Men visst är det mysigt också att sitta här med levande ljus och surfa runt. Det går bra med en bra bok också. Har ingen för tillfället, för jag har inte haft lust att läsa. Men nu ångrar jag mig att jag inte har köpt någon.


Ska sätta igång och baka saffransbullar imorgon, på jobbet om allt går enligt planerna. Sen ska det bli lite godis också, om man hinner. Det är en rolig tid som man har framför sig. Älskar förberedelserna för advent, lucia och jul. Och till helgen så är det första advent. Kul att få ta fram alla adventsstakar och adventsstjärnor.


Till nästa gång, kram.

frånensomskasurfaruntenstund


Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards