Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Leila - 14 mars 2007 13:59

8 grader varmt och solen skiner.Idag tycker jag att livet känns härligt. Varför? .... Ingen aning .. skratt ... Det bara känns så. Jag tänker njuta så länge det varar.Tog en promenad idag igen. Hade ont, men det är bara att knipa igen och gå. Själen njuter och det är ju bra. Samtidigt får jag med mig gubben. Han tycker inte om att gå själv, så ..... varför inte gå med han. Jag och andra sidan har inget emot att gå själv. Det är så skönt att bara gå och njuta av allt runt om i naturen. Gå så fort man ville eller om man nu vill sitta ner en stund och bara vara.Det är 3 veckor sedan jag slutade med Zyban, och faktiskt så börjar röksuget bli mera påtagligt nu. Usch .. Det har varit så skönt att inte ha de där riktiga begären krypande i kroppen. Fast, nu har jag inte haft de där jobbigaste veckorna som man har ibörjan, så vem vet ... det kanske inte blir så jobbigt att stå emot. Man har ju krafterna kvar .. skratt .. hoppas jag. Sen har jag räddningen nära, 12 cigaretter som ligger i kylskåpet. De har legat där hela tiden, och det har känns som en liten trygghet. Men att använda dem .. nix .. inte jag.

Ovido - Quiz & Flashcards