Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Leila - 25 mars 2007 15:37

Åh .. visst är det härligt. Sol och lite värme. Fast jag tycker det känns lite konstigt, för det är ju bara mars än. Man kanske inte ska ropa jippi än .. skratt ... Det kan ju fortfarande bli mera snö och rusk.Jag har i alla fall passat på att ta en promenad. Men när jag gick i förmiddags så var det ingen sol. Fast det var skönt ändå.Det märks på kroppen att vintern har varit tuff. Förut kunde man gå 3 km utan större problem, även om man kunde få ont efteråt. Nu kan jag bara gå halva sträckan och det gör så ont i fotleder och höfter att jag är färdig att bara stanna och tycka synd om mig själv. Men nu är jag inte sådan .. skratt ...Fortfarande har jag inga rökbegär i kroppen. Det är bara i huvudet de dyker upp, vid speciella tillfällen. Typ när jag pratar i telefon. Eller när vi är iväg och handlar, då brukade jag alltid ta en snabbis (fniss .. låter lite fräckt) mellan affärsbesöken. Men det går fortarande super bra och jag är så nöjd med mig själv. Hjälp!!! Jag har glömt att det är våffel-dagen idag. Hur kan man glömma något sådant .. skratt .. Jodå, jag kan glömma allt. Är glad varje gång jag kommer hem. Våfflor får det väl bli imorgon eller varför inte senare ikväll. Syndigt gott .. våfflor och hjortronssylt (som finns hemma :-) ..)

Ovido - Quiz & Flashcards