Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Leila - 6 januari 2008 20:56

 Hipp hipp hurra

Vad jag är glad.

Jag har klarat ett år utan den där giftpinnen.

Så utan att skryta .. skratt ... så är jag så stolt över mig själv. För jag trodde att jag bara skulle kunna sluta, den dagen jag lägger näsan i vädret. Snacka om att jag hade dåligt tro på mig själv förut . Eller så var det en liten "jäkel" som satt på axeln och talade om alla nackdelar med att sluta.


Jag mår nu så mycket bättre. Förskylningen jag råkade ut för, har försvunnit. Det ända som finns kvar är en hård torr hosta, som är väldigt irreterande. Tänk vad jag trivs bra på min arbetsträning. Skulle vara så kul om jag kunnde få fortsätta där sen. Men det återstår väl att se.


Och idag ..... blev det snö. Jippi. Vad det är vackert med snön. Och så skönt det var ute. Var bara tvungen att ta en promenad och njuta av det.


Ha det gott alla goa människor till nästa gång


Ovido - Quiz & Flashcards