Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Leila - 7 februari 2007 14:43

Imorse hade vi -21 grader ... brrrr. Nu när klockan är 17.40 så är det -12.5 grader. Det var några grader varmare igår och då kom också ett stilla snöfall med stora flingor. Fast dagarna har blivit längre. Har du märkt det? Man blir genast lite piggare av ljuset.Idag firar jag en månad som rökfri. Grattis till mig själv .. skratt... Tycker själv att jag har varit duktig. Fast ibland är det lite dragkamp mellan min vilja på vänster axel och rökkompisen på höger axel. Själv är jag mitt emellan. Har inte haft några häftiga utbrott, och det är jag glad över. För, det är ju inte familjens fel att jag har varit/är rökare. Men .. den sista veckan, har jag varit väldigt rastlös. Har inte kunnat sitta långa stunder och har haft svårt att koncentrera mig. Hoppas att det går över snart ... för röka tänker jag i alla fall inte göra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards