Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Leila - 15 februari 2007 14:50

Det har snöat inatt och det var - 2,3 grader klockan 8.00 och det är molningt. Igår var det Alla Hjärtans Dag eller Valentine Day som en del säger (däribland jag). Här hemma är det inte någon speciell dag, förutom att vi önskar varandra en bra dag. Jag tycker att Alla Hjärtans Dag, Barnens Dag och Djurens Dag är dagar som borde vara alla dagar. Inte någon speciell dag. Nu är det ju tyvärr så att folk bara glömmer bort, och måste påminnas. Sorgligt. Är det så svårt att tänka på barn, djur och medmänniskor? Tycker inte jag, fast jag kanske är en sådan där utdöende ras ... skratt ....Det går fortfarande lätt att låta bli att röka. Jag känner mig så stolt över det. Det har nu på lördag gått 6 veckor. Men nu är Zybanen snart slut, och jag är lite orolig för hur det ska gå utan den. Men ... det är ju viljan det beror på, inte medicinen. Fast den har varit ett jättebra hjälpmedel måste jag säga.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards