Alla inlägg den 18 februari 2007

Av Leila - 18 februari 2007 14:52

0 grader och solen skinerIdag känns det bra. Det har gått över 6 veckor nu, sedan sista blosset. Visst har man lite humörsvängningar, men det får väl familjen tåla .. skratt .. de vill ju att jag slutar. Det är nu inte så farliga utbrott .. Det jag är orolig över att det bara är 2 dagar kvar på Zyban-tabletterna. Vad ska hända då? Får jag tillbaka röksuget? Usch .. ska nog inte tänka så mycket på det, för då skapar jag nog säkert ett behov som egentligen inte finns. Jag har en liten livräddare i kylskåpet. Nä .... inget eldvatten eller sånt ... skratt ... Jag har några cigaretter ligger där. Det gör att jag inte får panik. För när jag känt av suget, har jag tänkt att jag ska göra det här färdigt först (typ, städa eller diska). När jag sedan är färdig, har suget försvunnit.Jag hade en liten rackare som satt och frestade mig på ena axeln. Han har blivit så liten nu. Eller så har han blivit för trött att viska i mitt öra .... -Varför ska du sluta? eller -Det är ju avkopplande att röka och inte blir man sjuk av det.Han har kanske blivit hes .. skratt ... men jag hoppas att han gett upp hoppet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards