Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Leila - 7 juli 2007 15:23

Igår var vi in till Västerås för att titta på alla fina bilar som visas upp på Power Meet. Den stora bilträffen. Tror att den är en av de största (men jag bara tror).

När vi gick igenom Vasa Parken kunde vi ta kort på ett hotell (ett rum bara) som ligger uppe i ett träd. Väldigt centralt .. skratt ...



Killen som kom på idéen ska även ha ett rum för uthyrning under vatten.


När man kom till cruising leden, var där stånd och karuseller. Vilken lycka för mig, barn och barnbarn. Jag kom till ett stånd där de sålde handväskor och ryggsäckar för 100 kronor styck. Wow ... vilken lycka .. men vem fasen skulle man välja bland alla. Jag har som princip att bara köpa en, trots billigt pris så man kan ha en för varje dag i veckan .. skratt ... Till slut blev den här och jag kan inte fatta varför .. fniss .. men jag gillar den.



Sen var det till att vänta på den stora cruisingen. Men jag lovar att det fanns mycket att titta på. Det åkte snygga bilar förbi hela tiden. Även andra saker drog ögonen till sig. Som den här lilla tjejen på en lite mc.



Det visade sig att på tivolit fanns ett lottstånd som hade den som första pris. Ja .. behöver jag säga att barnbarnen inte ville lämna det ståndet .. skratt .. utan tog lott på lott ... De ville ju också ha en sådan där mc.


 Det här är bara en så härligt snygg gammal bil. Den skulle jag verkligen vilja ha. Tänker på Farmor Anka ... skratt ...



Så kom då bilkorteget iväg efter en timmes försening. Och passande nog så kom en polisbil med riktiga poliser som körde allra först.



Sedan kom det hur många fina bilar som helst. Kan inte visa kort på alla, utan bara av några stycken som jag gillade mest.

Och den här är en som jag skulle vilja ha ... skratt ..



Det här är också en sådan där bil som jag gillar.



Några till .. :-)





Som jag skrev .. man kan inte visa alla tyvärr. Efter allt tittande och allt gående, så var det skönt att åka hem och bara sätta sig och pusta ut.

Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards