Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Leila - 29 juli 2007 10:08


Här sitter man, när man borde vara ute och motionera. Känner mig lite lat, fast det får jag dåligt samvete för ... suck .... Undrar om det kommer att bli regn. Nä, ser inte så ut .. lite moln med en sol som tittar fram imellan molnen.


Igår var vi och hälsade på min mamma. Tänk vad gammal hon blivit egentligen. Det har alltid varit full rulle på henne, och det är det fortfarande. Fast det går långsammare med allt. Hon har rullator, och den är ju svårare att manövrera mellen möblerna. Oh, vad jag älskar min mamma. Vill inte tänka på att hon är gammal och kanske snart är borta.


Vi var sedan och hälsade på barn och barnbarn. Snacka om kontrast. Där var det verkligen fullt ös på barnbarnen.


Hoppas alla jag känner både utanför internet och på internet får en härlig dag.

Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards