Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Leila - 20 juli 2007 21:58

Jisses vad den här veckan bara har rusat iväg. Har inte hunnit med något men ändå massor. Har du varit med om det någon gång? ..  .. Mina kära vänner tror väl jag flyttat någonstans där det inte finns internet. Förlåt, men det har inte varit meningen att vara så osynlig.


Idag var vi och skaffade oss nya sadlar till våra cyklar så man slipper att få så j..la ont där bak. Det är sådana där med gel. Det kommer att bli bättre tror jag i alla fall ..  .. Så nu ska jag försöka cykla mera.


En kusin till mina barnbarn hade en kompis hos sig och som skulle sova över. De ligger där inne och pratar, och börjar prata om begravningar ... :0 .. vilket man kanske inte direkt förväntar sig av 6-åringar. Kompisen sa att man kunde brännas efter man dött om man ville. Varpå kusinen sa - Hur kan man säga det, för man är ju död ... Ja, de barna de barna.



Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards