Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Oj .. det blev en del

Av Leila - 25 juli 2007 15:09


Vad mycket Tjejsnack det blev ..  ... Jag brukar ha det på min hemsida, men tyckte att det passar bättre här.


Skiner solen hos dig också? Jag hoppas det. Men ibland går den i moln och det gör då inte mig något. Man blir ju inte så svettig när man ska klippa gräsmattan. Vi har en sådan där man kan åka runt på och klippa, men det tycker jag är fusk ..  .. Jag går hellre med den självgående. Det är ju nytta med nöje.


Nu är det kul med växthuset. Gurkorna växer upp så fort att man knappt hinner äta upp dem. Paprikan lika så. Tomaterna är fortfarande gröna, men de första är nog snart klara ... mums ..

 
 
Annetteh

Annetteh

26 juli 2007 16:27

Åhh så härligt det låter med växthuset! Visst är det kul att få skörda det man en gång har satt!
Här tittar solen fram mellan molnen idag! Alltid något! :) Jag har varit ute en sväng. Har fått en stegräknare genom jobbet för vi har en utmaning på gång. Nu under semestern ligger det nere men vi börjar i gen i september. Har inte använt den så mycket nu under sommaren, men får nog börja med den igen.
Kram
Annette

http://annetteh.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

27 juli 2007 10:28

Hej vännen! Snälla rara skicka ner lite sol och värme! Så jag kan sitta ute och äta, för då är det sommar tycker jag!
Ha det så alldeles superunderbart!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Maggan

Maggan

27 juli 2007 11:49

Ja du skulle nog trivas i de växthusen jag ska tillbringa de närmsta 4 veckorna i ;)
Kravodlat och sååååå goda!!! Jag är oxå en tomatälskare så det känns som himmelriket.
Kram från Maggan

http://stickatovirkat.blogspot.com

 
Maggan

Maggan

27 juli 2007 11:50

Glömde ju att säga att om jag fick ett lite större kort på plommonbladen kanske jag skulle kunna tipsa på vad det kunde vara ;)
Kram igen

http://stickatovirkat.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila - 30 december 2008 23:37

  Tänk att det är snart slut på detta år. När jag sitter här och tänker efter vad som hänt och vad man har gjort, så blir man förvånad över vad mycket man hinner med. Fast det känns ändå inte så  . Ibland har ju dagarna släpat sig fram, t ex när man ...

Av Leila - 30 november 2008 22:55

    I lördags kväll, så stack våran Christoffer till sin kompis. De skulle kolla lite filmer och åkte in till stan för att köpa godis. Samtidigt så skjutsade de in kompisar som skulle gå på hotellet. Det är Christoffers kompis som har körkort, han to...

Av Leila - 26 november 2008 22:59

  Våran Platon passade på att smita ut igår, när mellan grabben inte stängt dörren ordentligt. Fast enligt honom så var dörren riktigt stängd. Men Platon har ingen möjlighet att hoppa upp och få ner dörrhantaget, samtidigt som han skjuter upp dörren....

Av Leila - 24 november 2008 22:53

    Sitter här och hör hur det viner ute. Vad fort det kommer. För några timmar sedan var det i princip vindstilla. Hatar blåsten. Känner mig så liten och värnlös när det blåser mycket. När det är storm alltså. Lite blåst går an men inte dessa vinter...

Av Leila - 23 november 2008 01:04

    Tänk vad snö det kom ner inatt, och det är vackert. Men vad kallt det blev  .. brrrr .. Kunde det inte få vara vitt på backen och bara lite kallt, och gärna att solen visar sig. Drömma kan man alltid ..   Annars har det inte hänt något. Fick då ...

Presentation

Omröstning

Brukar du ge nyårslöften.
 Ja och jag försöker hålla dem.
 Ja, men jag håller dem inte.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards